תנאי אחריות
לידר מחשבים היא היבואן הישראלי הרשמי של יצרן בינלאומי KOSS המוביל בשוק אודיו מעל 60 שנים.
לידר מחשבים מספקת אחריות למוצרים של היצרן KOSS בהתבסס על החוקים והתקנות שלו, כמו גם החוק הישראלי בנושא אחריות והגנת הצרכן.
לידר מחשבים מספקת אחריות אך ורק ל-12 חודשים רק עבור מוצרים שנרכשו על ידי לקוחות באתר KOSS או על ידי משווקי החברה, מוצרים שנרכשו מיובאות על ידי לידר מחשבים או דרך האתר או ישירות דרך חנות של לידר מחשבים. על הקונה לפנות תחילה לחברה לבירור מצב האחריות ולאחר מכן לשלוח את מוצר ללידר מחשבים בבן יהודה 36, ירושלים. המוצר שהוחלף או יתוקן לפי שיקול דעתה של לידר מחשבים יישלח לקונה. הקונה מחויב לשלם עבור משלוח המוצר טרם שליחתו, או לאשר מראש את כוונתו לאסוף את המוצר ממחסנו של לידר מחשבים. חשוב לציין כי לידר מחשבים לא תקבל מוצרים שישלחו עלייה לא לשום סניף דואר או במקומות אחרים, אלא רק ישירות למחסן שלה!
כדי לקבל אחריות, יש להצטייד בקבלה על רכישת מוצר ישירות מלידר מחשבים.
אל פי סעיף 18 לחוק הגנת הצרכן, האחריות ניתנת רק למוצרים אלקטרוניים וחשמליים שמחירם עולה על 150 ש”ח, לא כולל משלוח, גם אם המוצר מכוסה במבצע “משלוח חינם”.
האחריות אינה חלה על מוצרים שניזוקו פיזית (לדוגמה, מהצפה, נזק למארז, כבל פגום, שריפה, נפילה או שימוש לרעה אחר).
לידר מחשבים מספקת אחריות גם על מוצרים עד 150 ₪ אבל אך ורק בתנאים הבאים, דרך משווקים או בסניף של לידר מחשבים בירושלים. במידה והלקוח לא יכול להגיע לאחד המקומות המוזכרות לעיל, יכול לשולח את המוצר לסניף של לידר מחשבים בירושלים. עלות המשלוח אלוך ושוב יופעל על הלקוח.
עבור מוצרים, שעל הקופסאות שלהן מציין היצרן אחריות של יותר מ-12 חודשים, לידר מחשבים מעניקה אחריות של 12 חודשים בלבד (בהסכם עם היצרן). לקבלת אחריות מלאה, יש לרכוש את המוצר ולרשום אותו בארצות הברית בלבד. ניתן גם לפנות ישירות ליצרן KOSS ולשלוח לו את המוצר להחלפה או תיקון לאחר מכן. בכל מקרה, לידר מחשבים אינה מספקת אחריות לסחורה שאינה נרכשת מאחד מהמפיצים הרשמיים בישראל ורק בהצגת קבלה על רכישה.
לידר מחשבים אינה נושאת בכל אחריות כלפי הקונה, לכל החלטה ותנאים שנלקחו על ידי יצרן המוצר ביחס למשהו או מישהו.
אחריות על מוצרים שלא נרכשו ישירות מאתרי או בחנות של לידר מחשבים, אלא בחנות אחרת או ממוכר אחר, ניתן לתבוע רק במקום ומהמוכר בו נרכשו המוצרים.
לידר מחשבים מעניקה אחריות רק ללקוחות ולעוסקים שרכשו רק מוצרים המיובאים על ידה ורק ישירות ממנה ורק בהתאם לתנאי האחריות שלה, בהתאם לחוק הגנת הצרכן בישראל.
לידר מחשבים אינה אחראית לשימוש במוצרים המיובאים ונמכרים על ידה למטרות אחרות. אם אינך בטוח לגבי השימוש הנכון במוצר שרכשת, תוכל ליצור קשר עם מרכז תמיכת הלקוחות שלנו באמצעות התקשרות, השארת הודעה או שליחת מייל.
למרות כל תנאי השירות באחריות הנ”ל, אתם תמיד יכולים לפנות אלינו ואנו ננסה לעזור בפתרון הבעיה שלכם. שביעות הרצון שלך היא ההצלחה שלנו!