משלוחים והחזרות

חבילות שאבדו או נגנבו

נהג המשלוח המקומי, לפי שיקול דעתו, רשאי לארגן איתך את השארת החבילה ליד הדלת או במרפסת שלך. איננו אחראים לחבילות שניזוקו, אבדו או נגנבו לאחר שהנהג אישר את מסירת החבילה.
אנו ממליצים בחום לבדוק את קישור המעקב שסופק לך לעתים קרובות כדי לוודא שמישהו נמצא כדי לקבל את החבילה בזמן המסירה. תקבל מספר מעקב וקישור לחבילה שלך ברגע שהיא תצא מהמחסן שלנו.
אם יש לך שאלות כלשהן בנוגע למידע המעקב שניתן לך או שהחבילה שלך נמסרה ואינך מוצא אותה, אנא צור קשר עם משרד חברת המשלוחים לקבלת סיוע. אנו רואים רק את מה שכתוב בדף המעקב, אבל משרד בהחלט יכול לתת לך מידע נוסף.

כתובת שגויה

אם חבילה הוחזרה אלינו עקב כתובת שגויה או חלקית, סומנה “לא נתבע” או “החזרה לשולח”, או נחשבה בלתי ניתנת למסירה מכל סיבה שהיא על ידי חברת המשלוחים, נודיע לך על כך בדוא”ל. לאחר שהחבילה תועבר אלינו בחזרה, צוות ההחזרות שלנו יעבד אותה ויחזיר את סכום המשנה של ההזמנה שלך.
החזר לא יינתן עד שהחבילה תגיע חזרה למתקן שלנו.
הערה: לאחר שעיבדנו החזר, זה יכול לקחת לבנק שלך בין 2-8 ימי עסקים לעבד את ההחזר בסופו של דבר ולהנפיק אותו בחזרה לחשבונך.
ודא שאתה מספק את הכתובת הנכונה בקופה מכיוון שאיננו אחראים אם ההזמנה שלך תגיע לכתובת הלא נכונה.
אם תיצור קשר עם חברת המשלוח לאחר שההזמנה יצאה מהמחסן שלנו ותבקש מהם להעביר או להפנות את החבילה שלך, איננו אחראים אם החבילה הזו תאבד, נגנבת או תינזק.
במהלך מכירת “משלוח חינם”, הזמנות שיוחזרו אלינו עקב כתובת חלקית או לא ידועה או חבילות שסרבו/הוחזרו לשולח, יוחזרו פחות ממה שהיו דמי המשלוח והטיפול ללא המבצע.

מעקב אחר הזמנה

ברגע שההזמנה שלך נשלחת, תקבל אימייל עם מעקב.
חברת משלוחים מעבירה חבילות למשרד המקומי שלה למשלוחים בין עירוניים.
עבור משלוחים בין עירוניים, מעריך את תאריכי האספקה, זמני ההובלה משתנים מסוג דואר אחד (משלוח למקום הקרוב לקונה) לאחר (משלוח לבית הלקוח) ולא ניתן להבטיחם על ידינו או חברת משלוחים. בדרך כלל, הזמנות בין עירוניות נמסרות תוך 3-7 ימי עסקים בהתאם לשירות שבחרת בקופה.

מדיניות החזרה

אנחנו רוצים שתהיו מרוצים ממוצרים שלכם ואנו נבטיח שיש לכם טיפים שמתאימים לכם.
במידה והמוצר לא נפתח ונרכש מאתרkoss.co.il ויש לכם קבלה על רכישתו, אנו מציעים מדיניות החזרה של 14 יום. עלויות המשלוח המקוריות לא יוחזרו. כמו כן, בהתאם לחוק הישראלי תחויב בסכום שחברת הסליקה לוקחת אל ביטול העסקה, מדובר על העמלה המשולמת על ידי חברת האשראי בין 1.5 ל-6% לפני מע"מ, בהתאם לכרטיס בו השתמשתם לתשלום או מספר התשלומים וכן, תוספת של 5% לביטול הרכישה או 100ש"ח הנמוך ביניהם. צרו איתנו קשר כדי לקבל אישור להחזרת סחורה הנדרשת עבור אשראי.

במידה והמוצר נפתח, אז על פי החוק הישראלי, לא נוכל לקבל ממכם מוצר זה. אנו מקווים שתבינו אותנו.
עבור מוצרים שנרכשו דרך קמעונאים אחרים, ההחזרים הם לפי שיקול דעתו של הקמעונאי האישי. אנא צרו קשר עם הקמעונאי לקבלת סיוע.